wtorek, 25 grudnia 2012

Liebster Award

Liebster Award

A więc jestem szczęśliwa, ponieważ nominowano mnie do "Liebster Award". Szczerze mówiąc nie ogarniam za bardzo tej akcji, ale spróbuję wziąć w niej udział : >

Odpowiem teraz na pytania bloggerki Kaamilaa.♥, która wskazała nominację mojego bloga. Przy okazji dowiecie się czegoś o mnie : ))

1. Jesteś praworęczny czy leworęczny?
Jestem praworęczna : )

2. Jaki masz znak zodiaku?
Lew

3. Jaki jest twój ulubiony sklep?
Osobiście, nie mam ulubionego sklepu. W każdym jest wiele ciekawych rzeczy i ciężko wybrać "ten jeden".

4. Jaki jest twój ulubiony magazyn
Nie czytam magazynów, wolę raczej książki, ale oczywiście o tematyce, jaką lubię : >

5. Rolki vs. rower
Lubię to i to, ale zdecydowanie rower. Szybciej można się na nim przemieścić i dojechać do miejsc, do których na rolkach nie dałoby się rady. 

6. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Podobają mi się kolory neonowe i pastelowe : ) A takiego jednego ulubionego, chyba nie mam.

7. Co lubisz robić?
Lubię robić dużo rzeczy, ale zdecydowanie góruje tu spotykanie się z przyjaciółmi : ))

8. Ulubiony dodatek?
Przeróżne bransoletki!

9. Jakie miasto chciałabyś zwiedzić?
Jest to na pewno Nowy Jork! Mam wiele takich miejsc. Na pewno również słynne miasta Europy : >

10. Ulubiona piosenka?
Myślę, że nigdy nie będę jej miała : ) Jest tyle świetnych utworów, że nie mogę ograniczyć się tylko do jednego! Na pewno są to piosenki zespołu Paramore ♥

11. Ulubione buty?
Myślę, że to trampki : )

Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś o mnie i nie zanudziły Was moje odpowiedzi. Jeśli chcecie się jeszcze o coś dopytać, lub zadać zupełnie inne pytanie/a, komentujcie lub zapraszam na formspring : >



Komentujcie, pytajcie, dawajcie swoje inspiracje!

http://www.formspring.me/czokletka22 

1 komentarz:

  1. Świetny blog! Zapraszam też do mnie brunettecurl.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń